Brev:
Vil kun ammes - 6 mdr.
17. maj 2011
Alder:
6 mdr.
Vil kun ammes - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 6 ½ mdr. som kun vil ammes og jeg føler ikke jeg har nok til hende mere.
Da hun var 4 mdr. startede vi på at give hende grød da hun kiggede meget efter vores mad, dog uden held. Vi prøvede også at give hende supplerende sutteflaske, så farmand også kunne give mad, men den vil hun heller ikke tage.
Da vi hverken kunne få grød el. flaske i hende har vi holdt en pause og startet op igen. Og stadigvæk uden held.
Hun sover meget dårligt om natten og om dagen fordi hun er sulten, og jeg er SÅ TRÆT af at amme fordi det er hele tiden og skal være heldig hvis jeg får mere en 2-3 timer i træk om natten før hun er sulten. Vi kan max få en tsk. ind i munden på hende også er der bare lukket og meget brok. Vi har prøvet at lege flyver, lavet sjove lyde osv. men intet hjælper. Vi har prøvet med mange slags grød med og uden frugtmos, små rugbrødsbider nu da hun er 6 mdr., æg, yoghurt, grønsagsmos, kylling, frikadelle, "lovemade" mad osv. Vi har også prøvet modremælkserstatning er tudekop og glas. Men hun vil intet have.
Vi har talt meget med vores sundhedsplejerske og hun har ikke flere ideer til hvad jeg kan gøre, så derfor skriver jeg til dig.
Vi er kommet dertil hvor det er alt andet end en hyggeligt når det er madtid.
Hun vil heller ikke tage sut, så jeg er begyndt at spekulere på om det kan være noget inde i hendes mund.
Glæder mig til dit svar
Hilsen
Henriette